Gambar Haiwan Aneh Dan Pelik

ASSALAMUALAIKUM... 

Ini adalah entri aku yang pertama sejak aku mula menjejakkan kaki ke Shah Alam untuk menyambung pelajaran di salah sebuah Institusi Pengajian Tinggi Awam yang paling popular iaitu UiTM.Sejak hari first aku tiba di sini, iaitu pada Jumaat, 9 Ogos yang lalu, aku masih lagi mengalami "kejutan budaya" dan sukar untuk mendapat bahan buat menulis. Tapi hari ini aku terjumpa beberapa keping gambar haiwan aneh dan misteri untuk aku kongsikan dengan korang semua.

Aku sendiri tidak berapa pasti apakah haiwan-haiwan yang tertera seperti di dalam gambar dibawah. Jika korang mempunyai sebarang pandangan dan tahu akan haiwan-haiwan tersebut, jangan segan-segan untuk beritahu disini.


gambar haiwan aneh 2011,haiwan aneh dan pelik,haiwan misteri di dunia,haiwan ajaib,gambar makhluk asing,gambar pelik,haiwan yang aneh dan misteri,gambar pelik,gambar binatang pelik
Gambar Haiwan Aneh 1

gambar haiwan aneh 2011,haiwan aneh dan pelik,haiwan misteri di dunia,haiwan ajaib,gambar makhluk asing,gambar pelik,haiwan yang aneh dan misteri,gambar pelik
Gambar Haiwan Aneh 2


gambar haiwan aneh 2011,haiwan aneh dan pelik,haiwan misteri di dunia,haiwan ajaib,gambar makhluk asing,gambar pelik,haiwan yang aneh dan misteri,gambar pelik
Haiwan Aneh 3


gambar haiwan aneh 2011,haiwan aneh dan pelik,haiwan misteri di dunia,haiwan ajaib,gambar makhluk asing,gambar pelik,haiwan yang aneh dan misteri,gambar pelik
Haiwan Aneh 4


gambar haiwan aneh 2011,haiwan aneh dan pelik,haiwan misteri di dunia,haiwan ajaib,gambar makhluk asing,gambar pelik,haiwan yang aneh dan misteri,gambar pelik
Haiwan Aneh 5


gambar haiwan aneh 2011,haiwan aneh dan pelik,haiwan misteri di dunia,haiwan ajaib,gambar makhluk asing,gambar pelik,haiwan yang aneh dan misteri,gambar pelik
Haiwan Aneh 6


gambar haiwan aneh 2011,haiwan aneh dan pelik,haiwan misteri di dunia,haiwan ajaib,gambar makhluk asing,gambar pelik,haiwan yang aneh dan misteri,gambar pelik
Haiwan Aneh 7


Jadi, gambar yang mana yang paling aneh pada pendapat korang ??


Kalau suka sila klik +1 ye :

15 Responses to "Gambar Haiwan Aneh Dan Pelik"

  1. haiwan pic no 6 paling aneh bagi aku,.dah la warna pun unik,pink!!mcm monyet tapi tak sama pun,.tgn pendek dari kaki,lau monyet tgn lagi pnjg dr kaki,.tak tahu la nak ckp,tp yg penting mmg pelik,huhu

    ReplyDelete
  2. @LoVe HunTer.. hahaha..entah..mybe la kot sebab kalau tak macam mana leh ade binatang mcm tu kan?

    ReplyDelete
  3. @| schaza | hahaha..haiwan aneh no 7 comel? bia betol scha....

    ReplyDelete
  4. sy teringin sgt nk tau ..btol ke haiwan Loch Ness tu betul2 wujud ?

    ReplyDelete
  5. ak takot eeeh tgk.. huhu mmg pelik

    jom bacer seket..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/09/beribadah-tp-xberakhlak.html

    ReplyDelete
  6. haiwan no 4 tu macam corpse.... hahah
    memang aneh, ekceli wujud ke???

    ReplyDelete
  7. mmg pelik dan unik tapi ciptaan Allah kan memang berbagai.
    Thanks sharing...

    ReplyDelete
  8. mmg pelik semua gambar..n ade yang takut..

    ReplyDelete
  9. yg no 7 tu, ikan piranha..

    ReplyDelete